11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı’nı güvenle geçti
Haz 23, 2026 - 14:28
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek Körfez’den ayrıldığını duyurdu