"2030'a kadar 20 milyar dolarlık yatırım planlıyoruz"
Haz 23, 2026 - 16:28
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, teknoloji odaklı ülkelerle ve lider firmalarla aktif bir şekilde işbirliği yaptıklarını anımsatarak, "En güvenilir ve en temiz enerji 'tüketilmeyen enerji'. 2030'a kadar enerji verimliliği için 20 milyar dolarlık yatırımı harekete geçirmeyi planlıyoruz" dedi