Alimpijevic'ten play-off sistemine tepki!
Haz 16, 2026 - 03:01
Beşiktaş GAİN'in başantrenörü Dusan Alimpijevic, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi play-off final serisi ikinci maçında Fenerbahçe Beko'ya 93-68 yenildikleri mücadelenin ardından konuştu. Play-off sistemiyle ilgili eleştirilerde bulunan Sırp çalıştırıcı, "Oyuncularım asla vazgeçmeyip sonuna kadar birlikte savaşıyorlar ve büyük bir saygıyı hak ediyorlar ama çok kötü bir play-off organizasyon planlaması sebebiyle bir kez daha bir oyuncumuzu kaybettik." dedi.