Bakan Bayraktar: Bizim hedefimiz, Türkiye'yi enerjide bağımsız kılmak, dışa bağımlılıktan kurtarabilmek
Şub 15, 2026 - 13:08
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, "Bizim hedefimiz, Türkiye'yi enerjide bağımsız kılmak, dışa bağımlılıktan kurtarabilmek. Bunun her alana yansıması olacak." dedi.