Bakan Bayraktar: Bizim hedefimiz, Türkiye'yi enerjide bağımsız kılmak, dışa bağımlılıktan kurtarabilmek

Şub 15, 2026 - 13:08
Bakan Bayraktar: Bizim hedefimiz, Türkiye'yi enerjide bağımsız kılmak, dışa bağımlılıktan kurtarabilmek
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, "Bizim hedefimiz, Türkiye'yi enerjide bağımsız kılmak, dışa bağımlılıktan kurtarabilmek. Bunun her alana yansıması olacak." dedi.