Bakan Bayraktar: Hedef, Türkiye'yi enerjide bağımsız kılmak

Şub 15, 2026 - 15:00
Bakan Bayraktar: Hedef, Türkiye'yi enerjide bağımsız kılmak
Bakan Bayraktar: Hedef, Türkiye'yi enerjide bağımsız kılmak
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, "Bizim hedefimiz, Türkiye'yi enerjide bağımsız kılmak, dışa bağımlılıktan kurtarabilmek. Bunun her alana yansıması olacak." dedi.Devamı için tıklayınız