Bakan Bayraktar, Paris'teki IEA Bakanlar Toplantısı'nda ikili görüşmeler gerçekleştirdi
Şub 18, 2026 - 21:46
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Paris'te düzenlenen Uluslararası Enerji Ajansı (IEA) Bakanlar Toplantısı kapsamında ABD, Almanya, Litvanya, İngiltere ve Avrupa Birliği (AB) temsilcileriyle ikili görüşmeler yaptı.