Bakan Tekin’den yılı sonu mesajı

Haz 25, 2026 - 16:34
Bakan Tekin’den yılı sonu mesajı
Millî Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi nedeniyle yayımladığı mesajda, tüm öğrenci, öğretmen, okul yöneticisi ve velilere teşekkür ederek, “Eğitim, sonuçları uzun vadede alınan bir faaliyet; sabır, süreklilik ve ortak sorumluluk gerektiren uzun soluklu bir yolculuk. Bu yolculukta her gün sınıflarına umut taşıyan öğretmenlerimizin, çocuklarının yanında duran velilerimizin ve öğrenme azminden vazgeçmeyen öğrencilerimizin her birinin gayreti bizim için son derece kıymetli” dedi.