Bakan Uraloğlu duyurdu: 2 Türk gemisi daha Hürmüz Boğazı'nı geçti
Haz 23, 2026 - 15:02
2 Türk gemisi daha Hürmüz Boğazı'nı geçti. Bu gelişmeyle birlikte körfezden ayrılan Türk sahipli gemi sayısı 11’e yükseldi. Ulaştırma Ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu yaptığı açıklamada “Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'nde toplam 7 gemi bulunuyor, bu gemilerde 177 türk gemi insanı görev yapıyor” dedi.