Bakan Uraloğlu'ndan, Hürmüz Boğazı'ndaki Türk sahipli gemilere ilişkin açıklama

Haz 23, 2026 - 15:00
Bakan Uraloğlu'ndan, Hürmüz Boğazı'ndaki Türk sahipli gemilere ilişkin açıklama
Bakan Uraloğlu "Yasa Moon" ve "Nejat" isimli Türk sahipli gemilerin Hürmüz Boğazı'ndan güvenli şekilde çıkış yaptığını belirterek "5 gemi Hürmüz Boğazı'ndan geçiş talebinde bulundu. İki enerji gemisinin mevcut durumda çıkış talebi bulunmuyor" dedi.