Beşiktaş GAİN, EuroLeague'de...

Haz 26, 2026 - 13:40
Beşiktaş GAİN, EuroLeague'de...

EuroLeague, ligin gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanmaya devam edeceğini duyurdu. EuroLeague yönetimi tarafından, Beşiktaş GAİN'in, 20’nci takım olarak EuroLeague'e katılmasına karar verildi.

2026 FIFA Dünya Kupası: Türkiye - ABD: 3-2
2026 FIFA Dünya Kupası: Türkiye - ABD: 3-2
İçeriği Görüntüle

EuroLeague yönetimi, ligin gelecek sezondan itibaren 20 takımla devam edeceğini açıkladı. Beşiktaş GAİN, Monaco’nun yerine 20’nci takım olarak EuroLeague'e katıldı.