Beşiktaş Gain, önümüzdeki sezon Euroleague’de mücadele edecek!

Haz 26, 2026 - 13:32
Beşiktaş Gain, önümüzdeki sezon Euroleague’de mücadele edecek!
Avrupa basketbolunun kulüpler düzeyindeki en prestijli organizasyonu olan THY EuroLeague'de gelecek sezonun formatı ve katılımcı takımları belli oldu. AS Monaco'nun geçici olarak organizasyondan ayrılma kararı almasının ardından oluşan boşluğu, 13 hissedar kulübün oy birliğiyle temsilcimiz Beşiktaş doldurdu. Siyah-beyazlılar, 2026-27 sezonunda devler arenasında Türkiye'yi temsil eden üçüncü takım olacak.