Cumhurbaşkanı Erdoğan: "İki NATO müttefiki olarak Polonya ile işbirliğimizi güçlendirmek için çalışıyoruz"

Haz 23, 2026 - 22:46
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "İki NATO müttefiki olarak Polonya ile işbirliğimizi güçlendirmek için çalışıyoruz"
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Polonya Cumhurbaşkanı Nawrocki ile ortak basın toplantısında konuştu. Erdoğan, "Her vesileyle vurguladığımız üzere Avrupa Birliği ile işbirliğimizi karşılıklı fayda ve saygı temelinde ilerletme iradesine sahibiz. Bu vesileyle, Polonya'nın Avrupa Birliği üyelik sürecimize verdiği destek için teşekkür ediyor, bu desteğin artarak sürmesini diliyorum." dedi.