Doğada topladı, başına dert oldu! 2 milyon lira ceza sonrası çatıya çıktı

Haz 26, 2026 - 03:02
Doğada topladı, başına dert oldu! 2 milyon lira ceza sonrası çatıya çıktı
Bolu'nun Yeniçağa ilçesinde toplanması yasak olan yabani salep topladıkları gerekçesiyle kendilerine toplam 2 milyon 97 bin 735 TL para cezası kesilen 3 kişiden biri, Bolu Orman Bölge Müdürlüğü binasının çatısına çıkarak intihar girişiminde bulundu. "2 milyon lira ceza kestiler. Kendimi atacağım" diyen şahıs, ikna edilerek çatıdan indirildi.