Eski Güney Kore İçişleri Bakanı Lee'ye 7 yıl hapis cezası
Şub 14, 2026 - 04:30
Güney Kore'de sıkıyönetim girişimine ilişkin görülen davada eski İçişleri Bakanı Lee Sang-min'e 7 yıl hapis cezası verildi.