Evde cansız bedenleri bulundu! 2 kadını öldürdükten sonra intihar etti
Şub 19, 2026 - 00:54
Aksaray'da bir evde 2'si kadın 3 kişi silahla vurulmuş halde bulundu. 2 kişinin olay yerinde hayatını kaybettiği belirlenirken, ağır yaralı bir kişi de kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti. Yapılan inceleme sonrasında Tolga K.'nin eski eşini ve onun kuzenini öldürdükten sonra intihar ettiği belirlendi. Korkunç olaya tanık olan, çiftin 2 çocuğu ise devlet koruması altına alındı.