Fenerbahçe ilki başardı!

Şub 15, 2026 - 03:00
Fenerbahçe ilki başardı!
Fenerbahçe, Trabzonspor'u deplasmanda 3-2 mağlup ederek hem lider Galatasaray'ı takibini sürdürdü hem de kulüp tarihinde bir ilke imza attı. Sarı-lacivertliler, Süper Lig tarihinde ilk kez sezonun ilk 22 haftasını namağlup tamamladı.