Fenerbahçe'den Trabzonspor'a gönderme!
Şub 14, 2026 - 23:52
Trendyol Süper Lig'in 22. haftasında Fenerbahçe deplasmanda Trabzonspor'u 3-2 mağlup etti. Sarı-lacivertliler galibiyetin ardından sosyal medya hesabından art arda paylaşımlarda bulundu. İşte Fenerbahçe'nin paylaşımları...