"Hak ettiğimiz skoru aldığımız için mutluyum"

Haz 16, 2026 - 03:01
"Hak ettiğimiz skoru aldığımız için mutluyum"
Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi play-off final serisi ikinci maçında ağırladığı Beşiktaş GAİN'i 93-68 yenen Fenerbahçe Beko'da milli oyuncu Onuralp Bitim, galibiyeti hak ettiklerini ve böyle oynadıkları takdirde şampiyon olacaklarını söyledi.