‘Her yer cehennem gibi’

Eser, depremin merkez üssünün bulunduğu La Guaira eyaletinde yaşadığını belirterek, yaşadıkları apartmandan saniyelerle kurtulduklarını söyledi. Yaşadıklarını Milliyet’e anlatan Eser, şunları söyledi:
“Deprem sırasında acil çıkış merdivenlerini kullanarak binadan indik. Dışarı çıktıktan saniyeler sonra yaşadığımız apartman yıkıldı. Sadece bizim bina değil, çevremizdeki çok sayıda apartman da yerle bir oldu. Şu anda bölgede elektrik, su ve internet yok. Birkaç saat önce de artçı sarsıntılar yaşandı. Telefonlarımızı şarj edebilmek için geçici olarak Karakas’a geldik. Birazdan yeniden La Guaira’ya dönüp ihtiyaç sahiplerine yardım edeceğiz.”
‘Kaos yaşanıyor’
İbrahim Eser, “Yaklaşık 20 yıldır burada yaşıyorum. Benim bulunduğum eyalette iki Türk varız, biri Türk Hava Yolları’nda çalışan bir arkadaşım, diğeri de ben ve ailem. İkimizin de durumu şu an iyi. Türkiye’ye dönmeyi düşünmüyorum. Burada büyük bir kaos yaşanıyor ama yıllardır burada yaşıyoruz. Burada dostlarımız, komşularımız var. Şimdi onların yanında olma zamanı. Can kaybının çok fazla olduğunu düşünüyorum. Çünkü, her yer yerle bir olmuş durumda, acil yardım lazım buraya” dedi.