‘İstanbul’u çok sevdim’

Şub 21, 2026 - 07:14
‘İstanbul’u çok sevdim’
‘İstanbul’u çok sevdim’
Beşiktaş'ın yeni kalecisi Devis Vasqez, geçtiğimiz günlerde Zircirlikuyu'da objektiflere yansıdı. Öğle saatlerinde geldiği AVM'de bir süre mağazaları dolaşıp alışveriş yapan ünlü kaleci, neşeli ve sempatik...Devamı için tıklayınız