Katar’daki gaz tesisi patlamasında bilanço ağırlaşıyor! 13 ölü, 66 yaralı

Katar'da sanayi bölgesinde meydana gelen patlamada çok sayıda kişinin yaralandığı, kayıp 18 kişi için arama kurtarma çalışmalarının sürdüğü bildirilmişti.Katar Enerji Bakanı Saad al-Kaabi konuya ilişkin açıklama yaptı.
13 KİŞİ HAYATINI KAYBETTİ
al-Kaabi, yaptığı açıklamada bir gaz tesisinde meydana gelen patlamada 13 kişinin hayatını kaybettiğini, 66 kişinin ise yaralandığını bildirdi. Kaabi, yaşanan kazanın ihracatı etkilemeyeceğini de vurguladı.
Kaabi, basın mensuplarına yaptığı açıklamada, 'Bugün, hiçbir zaman yaşanmasını istemediğim bir durumu açıklamak zorundayım. Ülkemizin Hint ve Pakistan uyruklu vatandaşlarından oluşan 13 kişinin trajik kaybını duyuruyorum. 66 kişi yaralandı ve tıbbi tedavi altına alındı; hiçbiri hayati tehlike taşımıyor' ifadelerini kullandı.
Katar Enerji Şirketi (Qatar Energy) ise sanayi bölgesindeki patlama sonucu yerel gaz tedarik tesisinde çıkan yangının söndürüldüğünü açıklamıştı.