"Ne iyi gelmiştik birbirimize"

Şub 27, 2026 - 22:48
"Ne iyi gelmiştik birbirimize"
Ünlü şarkıcı Tarkan, İstanbul konserlerinin ardından hayranlarını özlediğini itiraf etti: Düştüğüm boşluktan hâlâ tam çıkamadım galiba. Çok özledim sizi