Uraloğlu: "15 gemimiz Basra Körfezi'nden ayrılmıştır"

Haz 26, 2026 - 20:26
Uraloğlu: "15 gemimiz Basra Körfezi'nden ayrılmıştır"
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gemilere ilişkin, "26 Haziran 2026 itibarıyla bölgede bekleyen gemilerimizin tamamı emniyetle çıkış yapmıştır. Toplam 15 gemimiz güvenli şekilde bölgeden ayrılmıştır" dedi.