Valilik duyurdu! Bursa'da ormanlara girişler yasaklandı

Haz 25, 2026 - 00:56
Valilik duyurdu! Bursa'da ormanlara girişler yasaklandı
Bursa Valiliği, yaz mevsimiyle birlikte hava sıcaklıklarının artması ve buna bağlı olarak orman yangını riskinin yükselmesi nedeniyle yeni tedbirler aldı. Alınan karar doğrultusunda il genelindeki ormanlık alanlara girişler 20 Haziran ile 15 Ekim tarihleri arasında yasaklandı.