Valilik duyurdu! Ormanlara girişler yasaklandı
Haz 25, 2026 - 02:24
Bursa Valiliği, yaz mevsimiyle birlikte hava sıcaklıklarının artması ve buna bağlı olarak orman yangını riskinin yükselmesi nedeniyle yeni tedbirler aldı. Ormanlık alanlara girişler 15 Ekim'e kadar yasaklanırken, jandarma ekipleri de denetimlere başladı.