Vitor Pereira'dan Fenerbahçe açıklaması!
Şub 18, 2026 - 21:30

NottinghamForest Teknik Direktörü Vitor Pereira, “Burada bulunmak büyük bir keyif ve onur. Burada çok güzel ve büyük anılarım var. Bu stadyumda taraftarlarla, kulüple... Tekrar burada olmaktan memnunum....Devamı için tıklayınız